неділя, 8 січня 2017 р.

Фізичне виховання – основа всебічного розвитку дошкільників


Конспект відкритого позааудиторного заходу
 «Фізичне виховання – основа всебічного розвитку дошкільників»

Мета: закріпити знання студентів щодо основних завдань дошкільного навчального закладу з фізичного розвитку дітей; формувати інтелектуально-креативний потенціал студентів; розвивати навички активного слухання, вміння висловлювати власні думки, логічне мислення.

Ведучий повідомляє тему та мету заходу.
Учасники діляться на дві групи методом «розрізаних картинок». Прошу кожного студента взяти картку, яка вам до вподоби.
Завдання: ви маєте скласти в ціле розрізні картинки із зображенням двох видів спорту. Таким чином формуються команди, яких об’єднує цілісне зображення картинки. Отже, студенти поділилися на дві команди – «Дужі» та «Мужні» (прикріплюємо емблеми команд).
         Під час нашої роботи ми будемо дотримуватися таких принципів: активності, щирості висловлювань, пунктуальності, дослідницької, творчої позиції учасників гри.
Ведучий представляє капітанів команд та журі. Капітанам пропонує сформувати свої команди, обираючи по черзі учасників. Відтак повідомляє, що захід  міститиме 7 турів.
Перший тур
Привітання
Мета: налаштувати учасників на активнуроботу; створити позитивну дружню атмосферу в колективі, хороший настрій; сприяти згуртованості групи.
Ведучий вітається з групою і просить учасників на розданих аркушах паперу написати своє ім'я, а навпроти кожної літери імені – характеристики, певним чином пов'язані з фізичними якостями, що починаються на цю літеру.
Наприклад: «Привіт, я Світлана, тому я – сильна, вільна, ініціативна, талановита, легка на підйом, активна, наполеглива, адаптована».
Другий тур
Шифрувальники
Ведучий роздає командам картки з літерами у таблиці, повідомляючи, що за літерами «сховалися» слова на спортивну тематику. Учасникам потрібно знайти 10 таких слів. Кількість балів за завдання відповідає кількості знайдених командами слів.
П
С
З
М
Ж
Р
У
Х
Е
П
О
А
Г
А
Н
Н
Р
Ж
Р
Т
Ф
І
З
Я
Е
М
Ж
Ч
Ж
А
К
У
Ф
О
Г
А
Х
Р
У
Л
У
З
Д
О
О
Д
Т
Ь
Т
Б
О
Р
К
Ь
Б
А
Ж
Б
Л
О
Е
Г
Л
Я
Ч
І
Г
В
Я
Ж
Ч
Ж

Третій тур
Запитання-відповідь
Ведучий пропонує командам по черзі відповідати на його запитання. За кожну правильну відповідь команда отримує 2 бали, за неповну – 1 бал, за неправильну – 0 балів. Якщо команда, якій адресовано запитання, не знає відповіді, то відповідати може команда-суперник, додатково отримуючи бали.
-         Які завдання фізичного виховання дітей дошкільного віку? (Оздоровчі, освітні, виховні).
-         Які  2 види загартовуючих заходів застосовують в дошкільних закладах? (У повсякденному житті та спеціальні загартовуючі заходи).
-         Назвіть фізичні якості, які розвивають у дітей дошкільного віку (Спритність, витривалість, гнучкість,сила, швидкість).
-         З якого віку проводять заняття з фізичної культури? (З 2 року життя – з 2 групи раннього віку).
-         Які методи навчання фізичних вправ дошкільників? (Словесні, наочні, практичні).
-         Скільки етапів формування рухової навички? (3).
-          Назвіть види основних рухів, яких навчають дітей дошкільного віку (Ходьба, біг, стрибки, метання, лазіння, вправи на рівновагу).
-         Назвіть найпоширеніший різновид гігієнічної гімнастики в дитячому садку. (Ранкова гімнастика).
-         Який вид пасивної  гімнастики проводиться з дитиною на першому році життя? (Масаж).
-         Назвіть оздоровчі сили природи (Повітря, сонце, вода).
Четвертий тур
Хто кого
Ведучий прпонує учасникам записати на аркуші паперу якнайбільше відомих їм видів спорту. Команда, що запише більшу кількість слів, перемагає й отримує 5 балів.
П'ятий тур
Гра «Так чи ні»
Ведучий пропонує по черзі кожній команді прослухати твердження і відповісти, правильним є це твердження чи ні. За кожну правильну відповідь команди отримують по 1 балу. Усього кожна команда може отримати 2 бали.
-         Фундамент здоров'я людини закладається в ранньому дитинстві. Так чи ні? (Так).
-         Правильний режим – це чітке чергування різних видів діяльності та відпочинку дітей. Так чи ні? (Так).
-         Дитина, яка живе в умовах, де режим дня відповідає всім вимогам, часто хворіє, погано адаптується до нових умов, вередує. Так чи ні? (Ні).
-         Після денного сну дитина втрачає хороше самопочуття, нормальну працездатність. Так чи ні? (Ні).
Шостий тур
Народна мудрість про спорт
Ведучий пропонує командам по черзі називати відомі їй народні прислів'я та приказки на тему спорту та здоров'я. Хто назве більшу кількість, той перемагає. За кожну названу народну мудрість команда отримує 1 бал.
Сьомий тур
Покажи та відгадай
Ведучий пропонує командам по черзі показувати різні види спорту, не називаючи його, а команда-суперник повинна відгадати. Хто відгадає більшу кількість, той перемагає. За кожний відгаданий вид спорту  команда отримує 1 бал.

Ведучий по завершенні роботи читає вірш:
Спорт – здоров'я!
Спорт – наш друг!
Спорт – це гра, це радість, рух!
Спорт – це дружба,
Спорт – це сила,
Спорт дарує людям крила!

Підсумки заходу
Ведучий надає слово журі для підбиття підсумків заходу, після чого пропонує учасникам поділитися своїми враженнями від заходу.

        Порівняльна таблиця отриманих результатів
 під час заходу
«Фізичне виховання –
основа всебічного розвитку дошкільників»

п/п
Назви завдань
Кількість отриманих балів
«Мужні»
«Дужі»
1.
Привітання



2.
Шифрувальники



3.
Запитання-відповідь



4.
Хто кого



5.
Гра «Так чи ні»



6.
Народна мудрість про спорт



7.
Покажи та відгадай




Сума







Немає коментарів:

Дописати коментар

                                 Підвищення кваліфікації викладача у 2 семестрі 2023/2024 н.р.                              Підвищення квал...