пʼятниця, 21 грудня 2018 р.

Сценарій свята Нового року для дітей дошкільного та шкільного віку НОВОРІЧНА ПРИГОДА

Сценарій свята Нового року для дітей дошкільного та шкільного віку

НОВОРІЧНА ПРИГОДА

Герої: 2 ведучих, Пєчкін, Хоттабич, 2 східні красуні, Баба Яга, 2 пірати, циганки, Чахлик, Дід Мороз, Снігуронька, Зіркогляд.

Матеріал: годинник,  бурульки, 2 лопатки, сніжки, 2 повітряні кульки, частинки сніговика, карта світу, гральні карти, вирізані сніжинки, кошики, 2 пари лиж, мітла, 2 м’ячі, чарівна паличка, капелюх, 2 обручі, мішура, посилка.

Музика: східна, морська, лісова музика, пісня Баби Яги, Пєчкіна,  Діда Мороза і Снігуроньки.

Хід свята
 Ведуча 1.
З Новим роком, друзі милі,
Вас дозвольте привітати.
Щастя, радості та миру
Всім присутнім побажати.

Ведуча 2.
 У залі нашім карнавал,
 Веселощів багато!
 Заходьте всі в святковий зал!
 Вже час нам свято починати!

(Звучить музика, заходить Поштальйон Пєчкін)

 Пєчкін.
Добрий день, можна завітати?

 Ведуча 1.
Так, заходьте. Хто ви, скажіть?

 Пєчкін. Я – відомий поштальйон,
Служу на Новій пошті.
Знають мене в кожній родині,
Приношу тільки гарні новини.
 Ось тримайте!
Телеграма термінова!
Або чекайте, прочитаю сам.
Новина в ній, мабуть, якась казкова,
 А телеграма адресована всім вам:
 «Будемо рівно о дванадцятій тчк Дід Мороз зпт Снігуронька тчк»

А мені пора йти. До побачення.
(Виходить)

Ведуча 2. Малята, яка гарна новина, до нас поспішають Дід Мороз і Снігуронька. Будемо їх чекати.

( Дивиться на Великий годинник, який стоїть біля ялинки. Він без стрілочок )

Ведуча 1. Ой, а що це з нашим годинником. Десь загубились стрілочки. Діти, сталася біда. Адже тепер ми не зможемо дізнатися, котра година і Дід Мороз до нас не завітає. Що ж нам робити?

 (Діти відповідають )

Ведуча 2. А я пропоную не чекати на Діда Мороза і Снігуроньку, а самим піти до них. Згодні? Ну що ж, рушаймо у далеку путь.

Ведуча 1.
Різні пригоди нас ждуть.
Ми всі перешкоди подолаємо,
 До Діда Мороза
 І Снігуроньки завітаємо.

 (Звучить східна музика )

Ведуча 2.
Малята, ми опинились в далекій країні. Веселі люди тут проживають, дивно танцюють і гарно співають.

 (Виходить Хоттабич і східні красуні)

ТАНОК СХІДНИХ  КРАСУНЬ

Ведуча 1.
Хто ви, шановні, чи зможете нам допомогти?

 Хоттабич.
Я є могутній і багатий.
Це так, красуні?

Красуні. Так, Хоттабич.

 Хоттабич. Чекаю я гостей в палаці. Це так, красуні?
 Красуні. Так, Хоттабич.

Хоттабич. Приїдуть гості, будемо чекати
І допоможемо Діда Мороза відшукати.
 Це так, красуні?

 Красуні. Так, Хоттабич.

Ведуча 2. Хоттабичу, ми запрошуємо тебе і твоїх красунь до хороводу.

Хоровод «Ось яка ялиночка»

Хоттабич. Діти, а я люблю грати в ігри.  Хочете зі мною пограти?

Гра «Збери бурульки»
Грають найменші діти. Необхідно зібрати розсипані бурульки у кошики.

Гра «Донеси сніжку»
У грі беруть участь 2 команди по 5 учасників. Кожному дають лопатку та сніжку. Треба швидко пронести сніжку на лопатці до кінця зали, не притримуючи другою рукою і не впустивши її, і повернутися на своє місце. Той, хто першим дійде до фінішу, стає переможцем у цій грі.

1 красуня. Хоттабич, ти ж краще всіх,
Добріш тебе нема нікого.
Скажи, куди їм йти,
Щоб Дідуся знайти.

Хоттабич. Я тут з тобою згоден, скажи їм ти…

1 красуня. Треба через гори вам іти,
Щоб до Морської країни потрапити.

(Сідають, звучить  морська  музика)

 Ведуча 1.
Довгий шлях попереду чекає,
Але діток це зовсім не лякає.

З’являються  пірати.

ТАНОК ПІРАТІВ

1 розбійник. Диви, куди це ми потрапили?
А ялинка яка гарна.
Тиждень топити будемо, дров багато буде, бо газ відключили, холодно б- р – р – р!!!

 2 розбійник ( до дітей). Диви, маленькі чоловічки.
Та які чистенькі, красиві, здоровесенькі.

1 розбійник. Зараз ми їх візьмемо та в темну комору.

2 розбійник. Ні, краще підсмажимо. А ну признавайтесь, чого зібрались? ! Чого мовчите?

1 розбійник. Та що з ними балакати!Дивись, друже, який годинничок!

 2 розбійник. Ух –ти!!! Золотий!

(Роздивляються годинник з усіх боків)

Ведуча 2.
Ой, не чіпайте нашого годинника! Він нам допоможе зустріти Новий рік. Нумо ставайте всі разом у хоровод.

Хоровод «Морозець»

1 розбійник. А можна нам з дітьми пограти? Ми знаємо цікаві ігри.

Ведуча 1. Звичайно, можна. Діти, хочете пограти?

2 розбійник.
Гра «Не розтопи сніжинку»
Грають 2 команди по 5 чоловік, переносячи повітряну кульку головою, намагаючись не торкатись її руками. Хто торкнувся рукою, в того сніжинка розтанула.

1 розбійник.
Гра «Склади  сніговика».  Беруть участь 2 команди по 5 дітей. Дітям пропонують скласти сніговика з частин (голова,  тулуб,  ноги, відро, мітла). Перемагає та команда, яка першою складе сніговика.

Ведуча 2.
Наші малята шукають Дідуся Мороза і Снігуроньку. Не підкажете, як нам їх знайти?

1 розбійник. Діда Мороза ми любимо. Добре, допоможемо вам. Ідіть далі до лісу, там вам підкажуть.
 (Звучить  лісова музика )

 Ведуча 1.
Ой, насипала снігу зима – ні стежок, ні доріжок нема. Гляньте – дим у гору пливе. Може, хтось у цьому домі живе?

ТАНОК ЦИГАНОК
(Залишається одна Циганка)

Циганка. Знаю я цікаву гру, нумо, хто захоче – того навчу.

Гра «Збери сніжинки»
Грають найменші діти. Необхідно зібрати розсипані сніжинки у кошики.

 Ведуча 2.
Запрошуємо всіх до хороводу.

Хоровод «Бубонці»
Циганка. А чого ви по лісу блукаєте
 І пригод небезпечних шукаєте?

Ведуча 1. Підкажи нам, Циганка хоч ти ,
Як нам Діда Мороза знайти.
Бо вже скільки пройшли,
А живої душі не знайшли.

( Циганка із – за ширми дістає карту світу, гральні карти, розкладає на підлозі, ведуча заглядає)

 Циганка. Ось я карти свої розкладу
І Дідуся Мороза знайду.
Бачу я якусь хатинку,
Почекайте ще хвилинку….( Придивляється)
 Точно тут Дідусь живе разом онучкою.
(Сідає)

Ведуча 2.
Далі, далі нас стежинка повела.
 (Звучить музика )

Ведуча 1.
Та то не та зовсім хатинка була… (Вилітає Баба Яга )
Баба Яга.
Як засвищу, засвищу,
 Галас отакий здійму,
Щоб Діда і Снігурку не знайшли –
Перекрию всі шляхи.

(Чути свист )
Ой шумить, ой гуде,
Мабуть, милий мій іде!

( З’являється Чахлик на лижах)

 Чахлик.
Все святкуєте, все гуляєте?
Мене красеня, навіть не згадаєте?

Баба Яга. З’явився - не запилився!
 Хоч би таксі своє зняв!

Чахлик. Так! Я зараз
( Знімає )

Баба Яга.
А я сьогодні довго наряджалась
До тебе, милий мій, на рандеву збиралась.
На мені туфлі ті, що взула і забула,
Із секонд – хенду гарну юбку натягнула.

Чахлик. Вашу ручку, фрау – мадам –
Я урок вам перший дам.
Як затанцюєш так, як я –
Своє серце тобі я віддам.

ТАНОК БАБИ ЯГИ І ЧАХЛИКА

Чахлик.
 Ой, бабо, закрутила ти мені голову, що я й забув чого сюди приїхав.

 Баба Яга.
Ну ти як здрастє!
Як ото в пісні « Что – то с памятью моєй стало»…Сьогодні ж свято! Ти подивись, як діти святково вдягнені!

Чахлик. Тю, яке ще свято?
Баба Яга.
Оце на тобі! Добалакалась, що й сама забула.
Діти, підкажіть мені.

( Діти: Новий рік )

 Ведуча 2.
Стривайте, а ми вас не запрошували на свято.

Чахлик.
А ми самі як запрошення!

Баба Яга.
(Співає )
А самолёт летел,
Колёса тёрлися.
А вы не ждали нас , а мы припёрлися!

(Сміються разом )

Ведуча 1.
Ми чекаємо на свято Діда Мороза і Снігуроньку. А ви нам такі не потрібні.

Баба Яга.
Як це не потрібні?!
Ми веселі, знаємо ігри різні. Діти, хочете з нами  пограти?

ГРА «ШВИДКІ ЛИЖІ»
Грають 2 чоловіки. Треба оббігти в одній лижі навколо ялинки.

Чахлик.
І я, я теж знаю гру!
Гра «Сніговик» 
Беруть участь 2 команди по 5 дітей. Учасник гри затискає ногами великий м’ячик і стає схожий на неповороткого сніговика. Він повинен максимально швидко добігти до ялинки і повернутися назад, не втративши м’яч.

Ведуча 2.
А зараз запрошуємо всіх до хороводу.

Пісня «У лісі-лісі темному»
 Баба Яга.
Ох і награлися ми з вами, діти!
Ми допоможемо вам потрапити до Діда Мороза.
Чахлик.
У мене є друг - чарівник, зіркоглядом зветься він.

Зіркогляд.
Зіркогляд я, любі діти
 Вмію зірочки лічити.
Паличкою враз махну - Діду Морозу дорогу посвічу.

(Виходять Дід Мороз і Снігуронька)

Дід Мороз. Я – Мороз Червоний ніс,
 Подарунки людям ніс сотні, сотні років.
Не лякав мене ні ліс, ані сніг глибокий.
З Новим роком всіх вітаю і здоров’я всім бажаю!

Снігуронька.
Я Снігуронька – дівчинка зі снігу.
 Живу я з Дідом Морозом,
Приношу людям втіху.
 Вітаю з Новим роком
Усіх, усіх людей!
Запрошую до хати
Дорогих гостей!

 Ведуча 1. Сієм, вієм, повіваєм,
 З Новим роком вас вітаєм!

Дід Мороз.
От так диво, от так діти!
Змусили ви нас радіти! Як же ви сюди дійшли,
 Як же ви нас тут знайшли?

 Ведуча 2.
Віра в казку приведе!
Хто повірить – той знайде.
Бо не свято для дитинки
Без Мороза, без ялинки.

 Ведуча 1. Дідусю, ми просимо твоєї допомоги.
На нашому годиннику зникли стрілочки.

 Дід Мороз. З радістю, допоможу, любим діткам догоджу.

( Із Снігуронькою вставляють стрілки, б’ють куранти)
 Всі. З НОВИМ РОКОМ ! (тричі )

 Снігуронька.
 Дочекались ми гостей!
 Нумо, друзі, в хоровод
 Повна, повна хата.
 Разом танцювати!

ХОРОВОД «Новорічна пісня»

Ведуча 2.
Дідусю Морозе, а який же Новий рік без веселих ігор? Чи хочеш ти з дітьми пограти?

Дід Мороз. Аякже.

Гра «Капелюх»
Діти стоять у колі. Дід Мороз одягає капелюх учаснику, який стоїть поруч, той у свою чергу перекладає його на голову сусіда, і так по колу. Це все відбувається під веселу ритмічну музику. Коли музика припиняється, той, на чий голові опинився капелюх, виходить з гри.

КОНКУРС «МІШУРА»

Грають дві команди по 3 учасники у кожній. Ведуча видає кожному мішуру. Звучить весела мелодія. Перші учасники зав’язують вузлом свою мішуру на руку другим учасникам, тоді другі – третім і т.і., останні біжать до перших та зав’язують мішуру їм. Виграє команда, учасники якої за найкоротший час виконали завдання та підняли руки з зав’язаною мішурою.

 Ведуча 1.
Яке наше свято чудове!
Дітки, Дід Мороз із Снігуронькою прийшли? ( так )
Ми з вами танцювали? (так) Співали?( так) В ігри грали? (так)
 А що ж тоді ще Дідусь забув зробити? (вручити подарунки )
 Правильно,  Дідусю, ти приготував подаруночки?

Дід Мороз.
Звичайно.
Тільки вони дуже важкі, бо вас дітки багато.
 І ми із Снігуронькою  їх би не донесли.
 Тому я їх відправив Новою поштою, подаруночки вже мають бути в залі.

(Заходить Пєчкін із посилкою )

Пєчкін. Малята, я дуже поспішав,
 Бо Дід Мороз подарунки для вас прислав.
Отримайте і розпишіться.

 (Віддає Морозу)

Ведуча 2.
Дідусю Морозе, а наші діти приготували тобі віршики. Хочеш послухати?

Дід Мороз.
Так, з великим задоволенням! Допоможи мені, Снігуронько!

(Дід Мороз сідає біля ялинки)

(Діти розповідають вірші. Дід Мороз і Снігуронька  роздають подарунки ).

Дід Мороз 
Любі діти, милі діти,
Виростайте, наче квіти.
Білочубі, чорноброві,
Виростайте всі здорові

Снігуронька
І на радість всій родині,
І на славу Україні.
Хай щастить усім весь рік,
Процвітає увесь ваш рід!

Дід Мороз
Весело було у вас.
Та прийшов прощатись час.

Ведуча 1. 
Спасибі і вам, Дідусю Морозе та Снігуронько, за чудове свято, що подарували нам.

Дід Мороз і Снігуронька. До побачення, любі малята!

Ведуча 2.
 З Новим роком всіх, всіх, всіх! Всього вам найк

Немає коментарів:

Дописати коментар

                                 Підвищення кваліфікації викладача у 2 семестрі 2023/2024 н.р.                              Підвищення квал...